برگزیده
1402/8/7 یکشنبه
پیام جناب آقای دکتر تقی زاده ریاست محترم دانشگاه پیام نور کل کشور در سفر به استان زنجان

.

بسم الله الرحمن الرحیم

با اهدای سلام و درود ؛
        احتراماً نظر به پایان سفر استانی به پایتخت شور و شعور حسینی، استان زنجان، لازم می دانم از سرکار خانم دکتر کرمی، رئیس محترم استان، معاونین، مدیران، کارشناسان و روسای محترم مراکز و واحدها، خصوصا همکاران عزیز علمی و اداری که با حضور موثر، زمینه بهره مندی هرچه بیشتر از نظرات همکاران و دانشجویان و دیدارها و نشست های موثر از جمله ؛ دیدار با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه معزز، استاندار محترم، اعضای هیات علمی، همکاران اداری، دبیران تشکل های دانشجویی، مسئولان پایگاههای بسیج دانشجویی و ... را فراهم نمودند تقدیر و تشکر نمایم.  
هم چنین ضمن ابراز خرسندی از نگاه عالمانه و آینده نگر نماینده معزز ولی فقیه استان و امام جمعه محبوب زنجان، حضرت آیت الله خاتمی حفظه الله، استاندار علمی و فرهیخته جناب آقای دکتر افشارچی، نسبت به دانشگاه پیام نور، امیدوارم شاهد هم افزایی، ارتقا و حضور موثرتر دانشگاه در جایگاه های علمی، فرهنگی و آموزشی باشیم.
امیدوارم به برکت این سفر، استمرار این بازدیدها در تمامی پهنه ایران اسلامی که با جدیت دنبال خواهد شد، ثمره و خروجی آن رفع دغدغه مندی ها، ارتباط چهره به چهره، افزایش تعلق سازمانی و هدف متعالی ارتقای بیش از پیش این دانشگاه پهنه گستر ملی باشد.

ابراهیم تقی زاده
رئیس دانشگاه پیام نور
۶ آبان ۱۴۰۲

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر