اخبار
1397/7/22 یکشنبه
گزارش برنامه استقبال از دانشجویان ورودی 98-97

.

گزارش  برنامه  استقبال از دانشجویان ورودی 98-97

    برای آشنایی دانشجویان با آیین نامه ها و مقررات آموزشی و نیز  جهت تبریک آغاز سال تحصیلی جدید ویژه برنامه ای با عنوان  لبخند مهر در تاریخ 18 مهر 97 از ساعت  10تا12 درسالن اجتماعات شهید دکتر چمران دانشگاه پیام نور زنجان با حضور مسوولین استانی  ، مدیران وکارشناسان دانشگاه برگزار گردید .         

       دراین برنامه جناب آقای دکتر رحمانی رییس دانشگاه پیام نورمرکز زنجان با عرض خوش آمد گویی به دانشجویان ورودی  سال تحصیلی جاری ، به بیان ویژگیهای منحصر به فرد دانشگاه از نظر امکانات و شرایط تحصیلی اشاره نمودند.

     در ادامه جناب آقای دکتر علی محمدی  ریاست محترم دانشگاه پیام نور استان زنجان نیز با تبریک شروع سال تحصیلی جدید به دانشجویان و اساتید ،  آخرین سیاست ها و تحولات آموزشی در دانشگاه پیام نور را تشریح نمودند .

      سپس مهمان ویژه مراسم جناب آقای دکتر داود مرادخانی ریاست پارک علم و فناوری استان زنجان با ایراد سخنانی دانشجویان و اساتید را به روی آوری  به  کسب مهارت ها و آشنایی با مراکز کار آفرین محور و حوزه های  فنی دعوت نمودند و تعدادی از مراکز رشد و فناوری را معرفی کردند.

      در بخش دیگری از برنامه  جناب آقای دکتر انبارلو معاونت  آموزشی دانشگاه به  تشریح و بیان مقررات آموزشی و نیز معرفی همکاران حوزه های آموزشی ، برنامه ریزی و فارغ التحصیلان پرداختند. قابل ذکر است در کنار مراسم غرفه های راهنمایی و پذیرایی از دانشجویان در سالن همجوار برپا و چند برنامه دانشجویی مربوط به فعالیت های کانون ها و انجمن های علمی و فرهنگی در میان برنامه ها پخش شد و در پایان مراسم از چهار  نفر از برگزیدگان  در زمینه های  عمرانی ، آموزش ، فرهنگی و پژوهشی   تقدیر به عمل آمد.

 

                                دبیرخانه ستاد استقبال مهر 97 دانشگاه پیام نور مرکز زنجان   


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر