اخبار
1396/9/1 چهارشنبه
بیانیه دانشگاه در خصوص شهادت شهید صمدی

.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

 

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدیلًا

امروز زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست.”امام خامنه‌ای مدظله العالی


     درود خداوند بر رسول گرامی اسلام(ص)، اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، علمای مجاهد به خصوص امام راحل و امام خامنه‌ای (حفظه الله) و شهدای اسلام که با تبیین حقیقت در برهه‌های مختلف تاریخ اسلام بیداری و بصیرت را به امت اسلام بخشیدند.

     پل شهادت، اصلی ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهیدان گرانقدر ما، با عبور از این گذرگاه برای همیشه، جاویدان تاریخ باقی مانده و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به ارمغان می آورند.

     همزمان با اعلام خبر اتمام عملیات آزادسازی ،آخرین قلعه داعش با پایین کشیدن پرچم این گروه آمریکایی _ صهیونیستی و برافراشتن بیرق ناب محمدی به بهای خون مطهر شهدا و ایثارگریهای مدافعان حرم،و گزارش  پایان سیطره این شجره خبیثه ملعونه توسط سردار سرافزاراسلام (شهید زنده) حاج قاسم سلیمانی به محضر مقام معظم رهبری،حلاوت این خبر با خبر شهادت جانسوز مدافع حرم، پاسدار رشید اسلام شهید خیراله صمدی به دست مزدوران تکفیری، اگرچه باعث تاسف و تالم شدید شیعیان و محبّین اهل بیت گشت ، اما واقعیت اینکه ،او امروز «عند ربهم یرزقون» است و این ماییم که در میان روزمرگی‌های زندگی باقی مانده‌ایم و باید متأسف باشیم.


     دانشگاه پیام نور - مرکز زنجان ،ضمن محکوم نمودن این اقدام ددمنشانه در به شهادت رساندن پاسدار رشید اسلام و مدافع حرم شهید خیرا... صمدی،از خداوند متعال علو درجات و غفران و رحمت واسعه الهی ،برای تمامی شهدا و خصوصا شهدای مدافع حرم مسئلت داشته و مراتب تبریک و تسلیت خود را خدمت رهبر فرزانه انقلاب و ملت شریف ایران و خانواده معزز و محترم  شهید صمدی اعلام می دارد.

 

اللَّهم الرزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز زنجان


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر